пʼятниця, 11 грудня 2020 р.

    6 грудня -Батьку любий,татку милий.

           Родинне свято до Дня Збройних сил України. 

Вчитель: Сьогодні незвичайний день. Ми зібралися на родинний захід, який присвячуємо дорогим людям — нашим татусям та дідусям.Ці люди є для нас дуже дорогі, ми їх дуже любимо.І хоча вони зовні часом суворі і вимогливі, але в своїй душі - добрі, ласкаві.Це їхня чоловіча вдача не дозволяє їм показати себе.
 Свято мами є, а от свята тата та дідуся ще не ввели у наш святковий календар. Але діти так люблять своїх татусів і дідусів, що сьогодні, напередодні Дня збройних сил України дуже хочуть висловити палку і щиру любов дорогим людям, бо знають, що чоловіки в сім’ї — головні, вони забезпечують її матеріально, створюють той моральний клімат доброти і сердечності, дисципліни і вимогливості, працьовитості, миру та злагоди. Отож, починаємо свято, яке ми назвали «Наші татусі і дідусі - найкращі».
   Пісня "Ой зелене жито,зелене.."
    Вчитель: Тату, татусю, таточку… Скільки ніжності й тепло­ти в цих словах. А чи завжди ми знаходимо час, щоб сказати татусеві, як ми його любимо, як він нам потрібен, що він для нас означає?
Життя біжить дуже швидко. Не встигнеш огля­нутися, — як пробіжить дитинство, промайнуть ро­ки юності та зрілості… І, оглянувшись, зрозумієш, що так і не встиг сказати татусеві ті слова, які хотів або повинен був сказати.
 
Батьку любий,тату милий
Нинішнього свята ти від нас
Прийми щиренький
Ці слова подяки
Ці слова - це щира мова,
Щирі побажання,
Щоб прожив ти многі літа,
Не зазнав страждання.
 
Щоб усе тобі велося,
Щастя не минало,
Щоб твоє любляче серце
Смутку не зазнало,
Щоб благословив Всевишній
Твій доробок всюди
Щоб усе перемагав ти
Перешкоди й труди
 
Щоб ти вивів нас у люди,
Щоб втішався нами,
Щоб гордитись міг своїми
Доньками й синами
Щоб навчив нас здобувати
Щастя боротьбою,
Щоб весь народ український тішився тобою.
Пісня : "Тато може".
- Батько - це захисник, годувальник. Батькове слово - це закон. Як скаже батько, так і буде, бо він голова сім'ї, зразок для своїх дітей. Кожна дитина хоче, щоб її батько був сильний, справедливий, мудрий та мужній.
 
Уклін тобі наш рідний тату,
Зате, що ласка в тебе є.
Нехай же рідну нашу хату,
Біда і горе обмине,
За те, що можем мирно жити,
За те, що все ти бережеш,
За те, що вмієш нас любити.
Тож будь щасливий ти без меж.
 
Дорогий ти мій, татусю!
Хай щастя зоряне до тебе лине!
І безліч літ зозуля накує!
Хай доля розквітає мов калина
Та мудрим буде серденько твоє!
Вчитель: Татова любов до нас стримана.Недарма кажуть, що дитину треба любити так, щоб вона про це не знала.Саме такою є батьківська любов. Про це ми знайшли і прислів'я:
- Батькова лайка - дужча за материнську байку.
- Батько - не мати, не любить голубити і цілувати.
- З батьком суд коротенький.
- Проте, діти хоч любов тата стримана, але вона надзвичайно міцна і безмежна.І найбільшим скарбом для батька є взаємна любов донечки чи сина.
- Наші дівчатка підготували для усіх наших шановних гостей танець.
Танець на пісню Н.Май "Тату".
Тату рідний, мусиш знати -
Ти найкращий в світі тато.
Добрий, сильний та стрункий,
Хіба є де ще такий?
Будь упевнений, мій тату,
Що тебе я буду вартий.
Все робитиму, як ти
Треба тільки підрости.
 
Мої  руки незупинні,то у фарбі, то у глині,
Що не вміють руки нині, перейнять скоріш повинні.
Я навчаюся у тата молоток в руках тримати.
Скоро буду майструвати, бо навчаюся у тата.
 
Тату, татусеньку, таточку, тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Таточку, хочу тебе я обняти,
Ти мій порадник, заступник і друг!
 
Татусю мій дорогенький,
Тебе я найдужче люблю!
Ти мій найкращий батько -
Для тебе все-все я зроблю!
 
Батько - то сонечко рідне!
Сонечко ясне, земне!
Слово його заповітне - гріє і живить мене!
 
Конкурс "Доріжка ласкавих слів"
Впізнай свою дитину.
Гра-змагання "Продовжіть речення-порівняння"
Швидкий мов...куля,
Летить,як...стріла,
Міцний,як ...скеля,
Темно, хоч в око...стрель,
Спить, хоч з гармати...стріляй.

Конкурс "Загадаємо-відгадаємо"
Рідний край охороняти,від чужих обороняти,
День і ніч завжди готовий мужній захисник - ...військовий.
Шторм його не налякає, адже він штурвал тримає.
Через море й океан водить судно...(капітан)
Горе чи нещастя чи біда яка,
Всіх нас виручає татова рука.
Татова правиця знає труд і піт,
Із руки цієї ми йдемо у світ.
Рідна, ніжна, щира, добра і міцна.
У життя дорога з нею не страшна.
 
Пісенька: "Мій татусь".
Гуморески про тата:
Татів щоденник
Втрутився у виховання
Щоденник сина тато взяв у руки -
І враз від злості аж позеленів:
- То це ти так берешся до науки?
Підводиш і мене і вчителів?
Тож знай ледащо, твердо заявляю:
Одержиш ще однаго стусана.
Я завтра в тебе в школі побуваю...
От тільки -но дізнаюсь, де вона.
У армії
Пішов синок у армію, дрібні листи пише:
"Міцно тата обнімаю, маму ще міцніше.
Взяли мене у піхоту, прошу маму й тата:
Вишліть сотню карбованців, куплю автомата".
Через місяць той синочок пише ще дрібніше:
"Люблю сильно , маму - ще сильніше.
Я вже став артилеристом.
Любі мамо й тату!
Вишліть двісті карбованців, я куплю гармату!"
Ой відправив батько гроші
Й сів листа писати:"Любий синку!
Вчися влучно бити із гармати.
Та не здумай переходить
В танкову частину,
Бо купити тобі танка я не зможу, сину"
Батько й син
Батько. А куди ти ,синку,йдеш?
Син.На війну ,татусю.
Батько. Нащо ж ти дрючок береш?
Син. Бо гусей боюся.
Батько.Нащо ж хліба стільки взяв?
Син. То для пса чужого,
Щоб мене він не займав, як піду повз нього.
Батько.А мотузку нащо сплів?
Син.Прив'язать гармату, щоб бува
де не згубив, як буду тікати.
 
Цей дарунок щире слово,щире побажання!
Щоб прожив ти многі літа й не зазнав страждання!
Щоб усе тобі велося, щастя не минало!
Щоб твоє любляче серце смутку не зазнало!
 
Татку, любий татку, соколеньку ясний,
Який ти нам добрий, який ти нам красний!
Можу я маленька цілий світ сходити!
Море переплисти в небо полетіти,
Та знайте - не знайду такого словечка,
Щоб виказати татові всю любов сердечка.
 
Де знайти співанку, аби оспівати,
Де знайти ті фарби, аби змалювати?
Хоч би я співала краще за пташатко,
Та не виспівала б, як я люблю татка.
 
Хоч би як веселка я всі фарби мала,
Та любов до татка я б не змалювала.
Але є на світі і на те є сила,
Щоб любов'ю серця серденько сповила.
За слова миліший кращий за малюнок
Нашим татам милим буде поцілунок!
 
Вчитель: До нас у гості завітали і наші шановні дідусі!
Дідусь... Заради своїх онуків він віддасть усе.Недарма кажуть, що дідусі любдять онуків більше, ніж своїх дітей і з любов'ю передають їм свої уміння. Спасибі Вам, що прийшли на нашу зустріч, що життя Ваше є зразком для онуків та їх ровесників. Народна мудрість каже"Годуй дідуся на печі, бо й сам таким будеш", тож любіть і поважайте своїх дідусів.
Дідуся свого вітаю, з ним щиренько розмовляю.
І таке тобі скажу: - Із тобою я дружу!
Ти хороший, ти ласкавий,
Ти привітний, гарний, славний,
Будь здоровий, не хворій,
Дідусеньку рідний мій!
 
Наш дідусь життя прожив скарб великий він нажив-
Своїх милих онучат скрізь гасають та кричать!
На коліна посідають, про минуле розпитають.
 
Я до дідуся іду по науку:
Діду, дідуню, навчи в світі жить!
Він на голівку кладе свою руку -
Й голос сріблястий струмочком біжить!
Пісенька про дідуся: "Такий хороший дід".
Гуморески про дідуся.
Частівки.
Ох відкриті ми дівчата, не уміємо тужити,
Без частівок веселеньких нам і часу не прожити! Ох!
Вас із святом ми вітаєм неповторним, зимовим
І частівки проспіваєм татам любим, дорогим! Ох!
Всі науки ми пройдем, все у нас удасться,
Це тому, що татусі з нами разом вчаться! Ох!
Татусі нам прочитали про звірят усі казки,
А тепер самі читаєм про кохання та зірки! Ох!
Любим вирішать задачі - хто хутчіш, а хто вперед!
А задачі-то які - і татусь не розбере! Ох!
Татусям ми побажаєм щастя, радості, весни,
Хай у школі не підводять Ваші доньки і сини! Ох!
 
 
Татусеві руки
Татусеві руки, дідусеві руки,
Ніколи не знали в роботі принуки.
Бувало нелегко, а сили ставало.
Життя будувати і вас годувати.
До сонечка ввись підкидали високо:
- Лети моя пташко! Лети, ясний сокіл!
 
Любий мій, татусю!
Не стрічай ніколи зради і біди!
Хай з тобою будуть поряд,
Щастя , радість, усмішка завжди!

Вікторина для батьків.
1. Бережи одяг доки малий, а здоров'я доки...(молодий)
2. Як немає сили то і світ не...(милий)
3. Хто день починає з зарядки, у того все буде...(в порядку)
4. Без уроків фізкультури не зміцнить...(мускулатури)
5. Коли ми святкуємо День незалежності України (24 серпня)
6.Хлопців якого віку призивають до армії? (18 років)
7. Коли ми святкуємо День Збройних сил України?(6 грудня)
8.Який термін проходження служби в Українській армії? (1 рік)
9.Хто є святим опікуном військових? (Георгій Побідоносець)
 
Кажуть я мала вередувала,
плакала частенько і дарма,
На руках у тата засинала
І вночі татусь мороку добру мав!
Як хворів я мама наді мною
Промовляла тихо "Боже мій!"
А татусь холодною рукою,
Обтирав мене, щоб я не був слабий.
Дорогий,хороший,рідний тату!
Кращого за тебе не знайти!
Дорогий,хороший,рідний тату!
Як чудово, що у нас є ти!
 Вчитель: "Шануймо наших батьків" - так велить кника книг - Біблія. Майже три з половиною років тому на кам'яних таблицях, які отримав пророк Мойсей від Бога на горі Синай, були вирізьблені слова:"Шануй батька твого і матір твою, щоб добре було тобі і щоб довголітній був твій вік на землі". Тож шануйте своїх батьків і дідусів - бо вони неповторні. Не втрачайте ніколи нагоди висловлювати їм слова любові і кожного вечора моліться за них.
А зараз давайте разом помолимося за наших батьків
"Ісусе Христе, милостивий Боже наш, Ти прихильно приймаєш кожну молитву щиру. Тож молю і благаю Тебе,Ісусе любий, пошли моєму батькові кріпке здоров'я і дай йому сили старатися й дбати за мене так добре, як і досі. Благослови його чесну працю, сповни його надії, які в мене покладає. І дай йому діждатися з мене втіхи і радості. Амінь."
- Шановні батьки і дідусі! Хочеться, щоб ці хвилини, проведені разом з вами, залишилися в пам'яті назавжди.Хай між вами панує повне взаєморозуміння, радість, повага і любов!
 Хай щастя поселиться в ваших родинах,
Хай діти сміються у вашій хатині.
Хай голуб,голубку кохає й шанує,
Повага та спокій повсюди панує.
Здоров'я вам, любові і добра.

Немає коментарів:

Дописати коментар