понеділок, 6 червня 2016 р.

Христос Воскрес
(Виховний захід до Великодня)
Христос Воскрес!
Радійте діти! Біжіть у поле, у садок.
Збирайте зіллячко і квіти
Кладіть на Божий хрест вінок!
На вас погляне Божа Мати,
Радіючи з святих небес.
Збирайтесь діти! Нумо співати: Христос Воскрес, Христос Воскрес!

  Бібліотекар. Все міцніше з'єднується душа України — її мова, споконвічна символіка, національність, свідомість з тілом України — її народом. Тому всім нині сущим — наше "Христос Воскрес!" Діти. Воістину Воскрес!
  Великодні свята — це великий день Христового Воскресіння. Як увесь світ і увесь народ, так і ми повинні знати, що Великдень — це пам'ять тієї світлої події, коли Ісус Христос, що за нас терпів, розп'ятий на хресті, воскрес, тобто встав з гробу власною силою.
  Біблія описує це так: 3-го дня по смерті Ісуса, зійшов ангел з неба і відсунув камінь гробу, де лежало тіло Христа. Землетрус страшний відчули всі. Воїни, що стерегли його, перелякалися і втекли. Пам'ять про цю подію святкуємо у Великодню неділю. До цього дня люди постять, сумують і не вживають скоромного.
  Лише в неділю, по освяченні паски і яєць, їдять м'ясне. Цей день урочисто, велично і весело зустрічають. Радіє земля і все живе,
Гаївка "Вже весна воскресла".
Бібліотекар 2. Як у нас святкують Великдень?
Дія в кошику.
Яйце.   Хтось тисне щохвилини, Не чую рук вже й ніг, Затерпла всенька спина Й болить вже правий бік. Гей! Хто тут? Озовись!
 Хрін.    Хто ниє біля мене
У цей святковий день?
Яйце.   Це я, яйце свячене,
Хтось душить, наче пень.
Хрін (придивившись). То шинка, друже милий, Обабіч розляглась, Спить, бач, як знахабніла. (Хрін відсуває Шинку).
Шинка.  А вам до того зась!
Яйце.   Тепер уже вільніше Та й біль вже не такий.
Хрін.    І вигляд веселіший."
Яйце.    Ти добрий, хоч гіркий.
Хрін.    Що за такого мають, Мені не дивина. Проте всі поважають, Як прийде лиш весна. Сьогодні свято Паски Я незамінний тут, Який смачний я з м'ясом.
Ковбаса (ображено). Хвалько ти, шалапут, Смачніша всіх на світі І найситніша — я. Мене їдять і діти, І вся людська сім'я. Беруся радо в боки: Гей гоп-са-са, са-са, Червоні в мене боки, -Танцює ковбаса.
Масло. Я так потрібне людям, Мене і в страві люблять І хворі з медом п'ють. Без мене свято Паски Не може обійтись.
Сир.   Скажи мені, будь-ласка, Не гірший я, ніж ти. Мені додай сметани, — Хоч пальці оближи. Й вареники із сиром Чи ж не смачні, скажи?
Паска (гордо). То що вам говорити? Важливіша я тут, Без мене вас до церкви Святити не підуть. Я голова над вами, Мій рід йде з давнини, Шанують нас віками І славлять щовесни. Та й Паскою Великдень Звуть люди на землі. Тоді лиш день великий, Як паска на столі. До того ж я багата Родзинками й медком, їдять мене на свята З солодким молоком.
Крейда. Я теж, як висвячена,
Мене з церкви принесли,
На дверях, в день святковий,
Малюю я хрести.

Писанка.   Я писана красуня - В орнаментах, квітках.
Красу митців несу я, їх славили в віках.
Мене кладуть у свято
На пишному столі,
Щоби моїм убранством
Втішалися малі.
Шинка.   "Краса", "любов" - усі сурмлять
Давно я знаю вас,
Однак мене всі люблять
Без всяких там прикрас.

Писанка. Без мене наше свято
Не буде тим, чим є,
Бо писанка багато
Нам радості дає.

Хрін (додавши).
 В цій писанці вкраїнська
Душевна глибина,
 Жива блакить барвінка
Й хода весни красна.

Свічка.   О, знати ми повинні
Ціну собі й другим.
Любов, як ту святиню
Нести до серця всім.
Святе — це дні єднання
З родиною родин,
Це наше славне знам'я,
Бо ми народ один.
Буває, знаєм чвари
 І множимо роздор.

Вкраїнці! Досить сварок,
Єднаймось під прапор,
Так нашому народу Франко давно сказав.
Будуймо ж дім зі згоди,
Бо слушний час настав.

Немає коментарів:

Дописати коментар